Všeobecné obchodní podmínky a zásady ochrany osobních údajů Admin 1 septembra, 2022

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ A REKLAMAČNÍ PODMÍNKY SPOLEČNOSTI BW WOOD, s.r.o.

1. Základní ustanovení

1.1 Tyto Všeobecné obchodní a reklamační podmínky (dále jen „VOP“) vydává obchodní společnost:

BV WOOD, s. r. o.
se sídlem Terchová 576, 013 06 Terchová

IČO: 53 965 779
Registrovaná: Okresný súd Žilina, Oddiel: Sro, Vložka č. 77780/L
DIČ: 2121536989
Telefon: +421 903 420 553
Email: info@desudesign.sk (dále jen „prodávající“)

1.2          VOP upravují vzájemná práva a povinnosti prodávající a třetích osob („kupující“) při plnění smlouvy uzavřené mezi nimi dle čl. 2 VOP („smlouva“).

1.3          Ustanovení VOP jsou nedílnou součástí smlouvy a použijí se až do doby úplného vypořádání práv a povinností mezi kupujícím a prodávajícím. Odchylná písemná ujednání prodávajícího a kupujícího mají přednost před ustanoveními těchto VOP.

1.4          Nestanoví-li VOP jinak, řídí se právní vztahy mezi kupujícím a prodávajícím zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění („občanský zákoník“) v případech, kdy je kupující spotřebitelem, též zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění.

1.5          Internetový obchod www.desudesign.cz je určený výhradně uživatelům starším 18ti let

1.6          Prodávající si vyhrazuje právo kdykoliv upravit cenu zboží uvedenou na jakékoliv stránce elektronického obchodu na doméně www.desudesign.cz. Změna kupní ceny se nevztahuje na smlouvy uzavřené před dnem, kdy byla cena změněna.

1.7          Kupující přijetím těchto obchodních podmínek souhlasí, že je starší 18ti let a provozovatel serveru nemá povinnost ověřovat správnost tohoto údaje u kupujícího. Kupující v plném rozsahu zodpovídá za úplnost a pravdivost všech údajů, které zaslal při vyplnění formuláře

1.8          Kupující bude před odesláním vyplněného kontaktního formuláře vyzvaný, aby zaškrtnutím políčka potvrdil, že se s těmito VOP seznámil, přečetl je, porozuměl jejich obsahu a v plném rozsahu s nimi souhlasí. Pokud kupující a prodávající uzavřou smlouvu písemnou formu, pak kupující svým vlastnoručním podpisem na smlouvě potvrdí, že se s těmito VOP seznámil, přečetl je, porozuměl jejich obsahu a v plném rozsahu s nimi souhlasí.

2. Uzavření smlouvy

2.1          Kupující kontaktuje prodávajícího ve formě vyplněného a odeslaného kontaktního formuláře na internetové stránce prodávajícího a, nebo prostřednictvím e-mailu na adresu: info@desudesign.cz

2.2          Po doručení kontaktního formuláře (objednávky) bude prodávající kontaktovat kupujícího prostřednictvím e-mailu, anebo telefonicky a dohodnou si podmínky prodeje zboží, o který kupující projevil zájem, spolu s cenovým odhadem daného zboží. Toto jednání prodávajícího ale není akceptací návrhu na uzavření smlouvy.

2.3          Po odsouhlasení všech podmínek prodeje a nákupu prodávající zašle na e-mailovou adresu kupujícího informaci o tom, zda akceptoval objednávku kupujícího. Akceptace objednávky obsahuje informaci o názvu a specifikaci zboží, jehož prodej je předmětem kupní smlouvy, dále údaje o ceně zboží a/nebo jiných služeb, údaj o předpokládané dodací lhůtě zboží, název a údaje o místě, kam má být zboží dodáno a údaje o případné ceně, podmínkách, způsobu a termínu přepravy zboží do dohodnutého místa doručení zboží pro kupujícího, údaje o prodávajícím (název, sídlo, IČO, číslo zápisu v obchodním rejstříku apod.), popřípadě i jiné potřebné údaje. Akceptací objednávky, resp. jejím doručením bude mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena písemná kupní smlouva.

2.4          Při objednávce zboží vyrobeného na míru může prodávající od kupujícího požadovat poskytnutí zálohy ve výši 100 % z kupní ceny odsouhlasené oběma smluvními stranami a její uhrazení do 3 pracovních dnů od doručení potvrzení o doručení objednávky, resp. od akceptace objednávky, na základě předfaktury prodávajícího. V případě neuhrazení zálohy dle předchozí věty, si prodávající vyhrazuje právo návrh na uzavření kupní smlouvy neakceptovat. Pro účely těchto VOP se pod pojmem „zboží vyrobené na míru“ rozumí zboží vyrobené na základě výslovných požadavků zákazníka – kupujícího.

2.5          Uzavřením smlouvy se prodávající zavazuje dodat kupujícímu objednané zboží za sjednanou cenu a kupující se zavazuje zboží převzít a uhradit kupní cenu. Uzavřením smlouvy na sebe tímto přebírá nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

3. Kupní cena a platební podmínky

3.1          Kupující je povinen zaplatit prodávajícímu kupní cenu včetně nákladů na doručení zboží v hotovosti, resp. platební kartou při osobním převzetí zboží, dobírkou v místě dodání zboží nebo bezhotovostním převodem na účet prodávajícího, uvedený v akceptaci objednávky, resp. v kupní smlouvě nebo na internetové stránce prodávajícího v době před převzetím zboží. Kupní cena zboží anebo služby je uvedena v cenové nabídce, kterou zašle prodávající kupujícímu na základě podkladů a požadavků kupujícího. Tato se následně stává nedílnou součástí smlouvy. V ceně zboží nebo služby bez DPH bude fakturována DPH dle platných předpisů.

3.2          Kupující je povinen zaplatit prodávajícímu kupní cenu za sjednané zboží ve lhůtě dle kupní smlouvy, nejpozději však při převzetí zboží.

3.3          V případě, že kupující nezaplatí prodávajícímu celou kupní cenu do momentu dodání zboží na místo, a smluvní strany se nedohodly na zaplacení kupní ceny za zboží ve splátkách, prodávající je oprávněn odepřít dodání zboží kupujícímu.

3.4          Je-li kupní cena uvedená v potvrzení doručení objednávky vyšší než cena za identické zboží uvedená v nabídce elektronického obchodu v době odeslání objednávky kupujícím, prodávající doručí kupujícímu elektronickou zprávu s informací o nabídce nové kupní ceny v jiné výši, která se považuje za návrh prodávajícího na uzavření nové kupní smlouvy, který musí kupující výslovně potvrdit e-mailem nebo písemně, aby došlo k platnému uzavření kupní smlouvy. V případě, že kupující objednává zboží, jež není součástí stálé nabídky prodávajícího, může být přijetí objednávky kupujícího podmíněna složením zálohy, o jejíž výši a způsobu složení kupujícího informuje prodávající před uzavřením smlouvy.

3.5          Náklady spojené s montáží a vynáškou zboží do místa dodání zboží nejsou zahrnuty v kupní ceně a prodávající tyto služby neposkytuje.

3.6          Až do úplného zaplacení kupní ceny a převzetí zboží kupujícím je zboží ve vlastnictví prodávajícího. Do doby přechodu vlastnického práva ke zboží na kupujícího, je jakékoli poskytnutí zboží do zástavy nebo zřízení zajišťovacího převodu práva či jiného závazkového vztahu ke zboží kupujícím ve prospěch jiné třetí strany bez souhlasu prodávajícího vyloučeno, rovněž za jakékoliv zcizení předmětu plnění odpovídá odběratel. Toto ustanovení nevylučuje přechod nebezpečí vzniku škody dle čl. 4.3 VOP.

3.7          Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

4. Dodací podmínky

4.1          Lhůta dodání zboží je závislá na požadavcích kupujícího a kapacitě prodávajícího. Lhůta pro dodání zboží nebo služby bude ustálena v předmětné smlouvě, která vznikne na základě dohody mezi kupujícím a prodávajícím. Dodáním se rozumí doručení zboží na adresu určenou kupujícím nebo osobním odběrem v provozovně prodávajícího.

4.2          Prodávající je oprávněn vyzvat kupujícího k převzetí zboží i před uplynutím lhůty k dodání zboží dohodnuté v kupní smlouvě.

4.3          Kupující je povinen převzít zboží v místě, které je prodávajícím nebo jeho zástupcem (pověřeným doručit zboží) a kupujícím dohodnuté v kupní smlouvě nebo jiným způsobem v době před doručováním zboží (dále jen „Místo“).

4.4          Kupující je povinen převzít zboží v časovém rozsahu, které je prodávajícím nebo jeho zástupcem (pověřeným doručit zboží) a kupujícím dohodnuté v kupní smlouvě nebo jiným způsobem v době před doručováním zboží (dále jen „Časový rozsah“).

4.5          V případě, že prodávající dopraví zboží kupujícímu na Místo a v Časovém rozsahu, kupující je povinen převzít zboží osobně nebo zajistit, aby zboží převzala osoba, kterou zmocní pro případ své nepřítomnosti k převzetí zboží a podepsat protokol o zaplacení kupní ceny a doručení a předání zboží. Třetí osoba zmocněná k převzetí zboží je povinna předložit prodávajícímu kopii akceptace objednávky. Zboží se považuje za dodané a převzaté okamžikem doručení zboží kupujícímu.

4.6          Bude-li nutné dodání zboží opakovat z důvodu nepřítomnosti kupujícího na Místě a v Časovém rozsahu nebo v případě, že kupující bez předchozího písemného odstoupení od kupní smlouvy nepřevezme zboží do 7 dnů po marném uplynutí Časového rozsahu, vzniká prodávajícímu nárok na uplatnění náhrady za vzniklou škodu ve výši skutečných nákladů na pokus o neúspěšné doručení zboží na Místo.

4.7          Pokud kupující ve stanoveném termínu nepřevezme zboží, je kupující povinen uhradit prodávajícímu všechny prokazatelné náklady, které prodávajícímu vzniknou při udržování/uskladnění nepřevzatého zboží včetně náhrady škody, která mu vznikne. Zároveň je kupující povinen plnit všechny své závazky dle smlouvy, jako kdyby zboží řádně a včas převzal (např. závazek uhradit cenu zboží), rovněž běží záruční doba.

4.8          V případě osobního odběru přechází na kupujícího nebezpečí vzniku škody na zboží okamžikem jeho převzetí.

4.9          Kupující je oprávněn zkontrolovat zásilku, tedy zboží i jeho obal ihned po doručení v přítomnosti zástupce prodávajícího. V případě zjištění existence vady zboží a/nebo v případě, že zásilka není kompletní (nižší počet kusů zboží, resp. chybí objednané zboží), je zástupce prodávajícího povinen na žádost kupujícího vyhotovit zápis o škodě s uvedením rozsahu a povahy vady zboží, jehož správnost potvrdí kupující. Na základě takto vyhotoveného zápisu doručeného prodávajícímu může následně kupující odmítnout převzít dodané zboží s vadou nebo potvrdit doručení zboží s vadou a následně uplatnit reklamaci vad zboží u prodávajícího nebo určené osoby. V případě, že kupující odmítne převzít dodané zboží s vadou, veškeré účelně vynaložené náklady na vrácení zboží prodávajícímu nese prodávající.

4.10      Prodávající neodpovídá za opožděné dodání zboží nebo služby zaviněné poskytnutím neúplných nebo nesprávných údajů ze strany kupujícího.

4.11      Případy vyšší moci (např. požár, exploze, záplavy, stávky apod.) opravňují prodávajícího přiměřeně prodloužit dobu dodání zboží, o této skutečnosti bude prodávající bez zbytečného odkladu informovat kupujícího.

5. Odstoupení od smlouvy

5.1          Kupující – spotřebitel, který uzavřel smlouvu mimo provozovnu prodávajícího, má právo od smlouvy odstoupit za podmínek dle občanského zákoníku uvedených níže.

5.2          Kupující – spotřebitel nemá právo odstoupit mimo jiné od smlouvy o dodávce zboží, jež bylo upraveno nebo vytvořeno podle jeho přání.

5.3          Lhůta pro odstoupení činí 14 dnů ode dne

    1. převzetí zboží;
    2. převzetí poslední dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika částí;
    3. převzetí první dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy pravidelná opakovaná dodávka zboží.

5.4          Kupující musí nejpozději poslední den lhůty dle čl. 5.3 odeslat kupujícímu prohlášení o odstoupení v písemné formě způsobem nevzbuzujícím pochybnosti, anebo v podobě zápisu na jiném trvalém nosiči anebo pomocí formuláře, který tvoří přílohu č. 1 těchto VOP

5.5          Kupující, který odstoupil od smlouvy, je povinen vrátit prodávajícímu zboží do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to včetně kompletní dokumentace, nepoškozené, podle možnosti v originálním obale a nepoužívané

5.6          Kupující nese náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

5.7          Odstoupí-li kupující od smlouvy, vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho přijal na bankovní účet kupujícího. Prodávající vrátí kupujícímu přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím kupující souhlasí a pokud mu tím nevzniknou další náklady.

5.8          Jestliže kupující zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

5.9          Odstoupí-li kupující od smlouvy, není prodávající povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

5.10      Kupující odpovídá prodávajícímu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.  

5.11      Prodávající je oprávněn odstoupit od smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, anebo když výrobce, dovozce anebo dodavatel zboží přerušil výrobu nebo dovoz zboží.

5.12      Prodávající je dále oprávněn od smlouvy odstoupit z důvodu prodlení kupujícího se zaplacením kupní ceny delšího než 7 dnů.

5.13      O odstoupení od smlouvy prodávající bezodkladně informuje kupujícího a vrátí ve lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od kupní smlouvy všechny vše, co mu bylo kupujícím plněno, a to na bankovní účet kupujícího.

6. Práva z vadného plnění

6.1          Prodávající je povinen dodat kupujícímu bezvadné zboží.

6.2          Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že v době, kdy kupující zboží převzal:

    1. je zboží v ujednaném množství, jakosti a provedení.
    2. má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy prováděné prodávajícím;
    3. se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
    4. zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
    5. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

6.3          Prodávající neodpovídá za vady zboží:

    1. Neuplatnil-li kupující své právo, týkající se odpovědnosti prodávajícího za vadu zboží do konce záruční doby zboží,
    2. Je-li vadou zboží mechanické poškození zboží způsobené kupujícím,
    3. Pokud vada zboží vznikla používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí intenzitou, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy přirozenému prostředí zboží,
    4. Vznikla-li vada zboží neodborným zacházením, obsluhou nebo zanedbáním péče o zboží,
    5. Vznikla-li vada zboží poškozením zboží nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo obecnými zásadami obvyklého používání zboží,
    6. Pokud vada zboží vznikla poškozením zboží neodvratitelnými a/nebo nepředvídatelnými událostmi,
    7. Vznikla-li vada zboží poškozením zboží náhodnou zkázou a náhodným zhoršením,
    8. Vznikla-li vada zboží neodborným zásahem, poškozením vodou, ohněm, statickou či atmosférickou elektřinou nebo jiným zásahem vyšší moci,
    9. Vznikla-li vada zboží zásahem do zboží k tomu neoprávněné osoby.

6.4          Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Toto ustanovení se nepoužije u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

6.5          Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou kupující nemohl používat zboží z důvodu záruční opravy zboží.

6.6          Jde-li o vadu zboží, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna. Prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit.

6.7          Kupující může místo odstranění vady požadovat výměnu zboží, nebo týká-li se vada jen součásti zboží, výměnu součásti, pokud tím prodávajícímu nevzniknou nepřiměřené náklady vzhledem k ceně zboží nebo závažnosti vady.

6.8          Prodávající může vždy namísto odstranění vady vyměnit vadné zboží za bezvadné, pokud to kupujícímu nezpůsobí závažné obtíže.

6.9          Jde-li o vadu zboží, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby zboží mohlo být řádně užíváno jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu zboží nebo má právo od kupní smlouvy odstoupit. Stejná práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o odstranitelné vady, pokud však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí se vady po opravě nebo pro větší počet vad zboží řádně užívat.

6.10      Jde-li o jiné neodstranitelné vady, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny zboží.

6.11      Kupující má právo odstoupit od smlouvy z důvodu vadného plnění pouze

    1. pokud má zboží podstatnou vadu;
    2. pokud kupující nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady nebo vad po opravě; nebo
    3. při větším počtu vad zboží.

6.12      Pro účely reklamace se za vícekrát opakovanou odstranitelnou vadu považuje výskyt jedné odstranitelné vady více než dvakrát.

6.13      Pro účely reklamace se za větší počet různých odstranitelných vad považuje výskyt více než tří různých odstranitelných vad současně.

6.14      Kupující je oprávněn uplatnit práva z vadného plnění v kterékoliv provozovně prodávajícího, případně též v sídle nebo místě podnikání. Prodávající vydá kupujícímu písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je reklamováno a jaký způsob vyřízení kupující požaduje. Volba způsobu reklamace náleží kupujícímu.

6.15      Reklamační řád dle těchto VOP se vztahuje na zboží zakoupené kupujícím od prodávajícího ve formě elektronického obchodu na internetové stránce elektronického obchodu prodávajícího.

6.16      Kupující má právo si během záruční doby uplatnit u prodávajícího odpovědnost za vady zboží zakoupeného u prodávajícího, za které odpovídá výrobce, dodavatel nebo prodávající.

6.17      Reklamační řízení týkající se zboží, které lze doručit prodávajícímu začíná dnem, kdy jsou splněny kumulativně všechny následující podmínky:

    1.  doručení Oznámení o uplatnění reklamace prodávajícímu,
    2. doručení reklamovaného zboží od kupujícího prodávajícímu nebo určené osobě,
    3. doručení ostatní související dokumentace k reklamovanému zboží prodávajícímu, jsou-li tyto údaje nezbytné pro řádné vyřízení reklamace

6.18      Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do běhu této lhůty se nezapočte doba přiměřená k potřebnému odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady je vyřízeno bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Není-li reklamace v této lhůtě vyřízen, má kupující právo od smlouvy odstoupit.

6.19      V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu účelně vynaložených nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace. Toto právo může kupující u prodávajícího uplatnit ve lhůtě do jednoho měsíce po uplynutí záruční doby.

6.20      Při vyřízení reklamace vydá kupující potvrzení o datu a způsobu vyřízení, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

6.21      Nevyzvedne-li si kupující v přiměřené lhůtě stanovené prodávajícím reklamované zboží, má prodávající nárok účtovat si přiměřené skladné nebo zboží svépomocně prodat na účet kupujícího. O takovém postupu však musí prodávající kupujícího předem upozornit a poskytnout mu přiměřenou dodatečnou lhůtu k převzetí zboží.

6.22      Práva z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím zboží věděl, že má vadu, anebo pokud takovou vadu sám způsobil.

7. Ochrana osobních údajů

7.1          Je-li kupujícím fyzická osoba, bere na vědomí, že její osobní údaje budou zpracovány v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů, jejichž znění je uveřejněno na: mvcr.cz

7.2          Smluvní strany se dohodly, že kupující je pro účely řádného vyřízení a doručení objednávky v případě, je-li fyzickou osobou, povinen oznámit prodávajícímu v objednávce své jméno a příjmení, adresu trvalého bydliště včetně PSČ, číslo telefonu a e-mailovou adresu.

7.3          Smluvní strany se dohodly, že kupující je pro účely řádného vyřízení a doručení objednávky v případě, je-li právnickou osobou, povinen oznámit prodávajícímu v objednávce své obchodní jméno, adresu sídla včetně PSČ, IČO, DIČ (pokud mu bylo přiděleno), číslo telefonu a e-mailovou adresu.

7.4          Prodávající tímto sděluje kupujícímu, že ve smyslu čl. 1. 6 odst. 1 písm. b) Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob při zpracovávání osobních údajů a o volném pohybu takových údajů, kterým se zrušuje směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně údajů), ( dále jen „Nařízení“), prodávající jako provozovatel informačního systému bude v procesu uzavírání kupní smlouvy zpracovávat osobní údaje kupujícího bez jeho souhlasu jako dotčené osoby, jelikož zpracování osobních údajů kupujícího bude prováděno prodávajícím v rámci předsmluvních vztahů s kupujícím a zpracování osobních údajů kupujícího je nezbytné k plnění z kupní smlouvy, ve které vystupuje kupující jako jedna ze smluvních stran, jakož i ve smyslu zákona č. 634/1992, zákon o ochraně spotřebitele.

7.5          Prodávající se zavazuje, že bude s osobními údaji kupujícího zacházet a nakládat v souladu s platnými právními předpisy ČR.

8. Řešení sporů

8.1          K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869. Více informací lze nalézt na internetové adrese https://adr.coi.cz/cs. Kupující – spotřebitel může využít pro řešení sporů využít online platformu nacházející se na http://ec.europa.eu/consumers/odr.

8.2          Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

8.3          K řešení případných sporů je příslušný soud dle sídla prodávajícího, a to i v případě smluv s mezinárodním prvkem. Tím nejsou dotčena příslušná práva spotřebitele vyplývající z právních předpisů

9. Závěrečná ustanovení

9.1          V případě, že je kupní smlouva uzavřena v písemné formě, jakákoli její změna musí mít písemnou formu.

9.2          Smluvní strany se dohodly, že komunikace mezi nimi bude uskutečňována ve formě elektronických e-mailových zpráv.

9.3          V případě, že by kterékoliv ustanovení těchto VOP bylo v rozporu s právními předpisy upravujícími ochranu práv spotřebitele, pak se takové ustanovení těchto VOP pro právní vztah mezi prodávajícím a kupujícím – spotřebitelem nepoužije.

9.4          Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

9.5          Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

9.6          Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem zveřejnění a nahrazují v plném rozsahu jakékoliv jiné předchozí všeobecné podmínky vydané prodávajícím.

9.7          Tyto VOP nabývají účinnosti vůči kupujícímu uzavřením kupní smlouvy.

9.8          Znění VOP může prodávající jednostranně měnit či doplňovat. Změněné VOP jsou účinné dnem jejich zveřejněním, není-li uvedeno jinak. Práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího vzniklá přede dnem nabytí účinnosti nového znění VOP nejsou změnou dotčena.